Ο απώτερος στόχος του SEO για τις επιχειρήσεις είναι να δημιουργήσει οργανική επισκεψιμότητα. Οργανική επισκεψιμότητα είναι όταν αυτοί που αναζητούν κάτι στο διαδίκτυο, κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας από μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP). Το βασικό πλεονέκτημα της οργανικής επισκεψιμότητας είναι φυσικά ότι είναι δωρεάν.
Άλλωστε, η συντριπτική πλειονότητα των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινά από μια μηχανή αναζήτησης, καθιστώντας την αναζήτηση το πιο χρησιμοποιούμενο ψηφιακό εργαλείο.
Για να κατανοήσεις το SEO, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης όπως η google.
Κάθε μηχανή αναζήτησης έχει τους δικούς της “ανιχνευτές”, που ψάχνουν στο διαδίκτυο και βρίσκουν νέες ιστοσελίδες. Οι σελίδες που βρίσκουν προστίθενται στη συνέχεια στο ευρετήριο της μηχανής αναζήτησης, το οποίο είναι ΄ουσιαστικά ένα μητρώο όλων των σελίδων που έχει εντοπίσει.
Όταν πληκτρολογείτε ένα ερώτημα στη γραμμή αναζήτησης, η μηχανή αναζήτησης ψάχνει τις σελίδες στο ευρετήριό της, προσδιορίζει αυτές που σχετίζονται περισσότερο με το ερώτημά σας και τις κατατάσσει ανάλογα με τη συνάφειά τους. Στη συνέχεια, αυτοί οι σύνδεσμοι εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων.
Όπως γίνεται λοιπόν κατανοητό, το SEO απαιτεί να κατανοήσετε τι αναζητά το κοινό σας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες. Όταν κατανοήσετε τις ανάγκες τους, τα γούστα τους, τις επιθυμίες τους, τι αναζητούν και πού το αναζητούν, μπορείτε να αντιστοιχίσετε ανάλογα και το περιεχόμενό σας.
Για να κατανοήσετε πώς το SEO βοηθά την επιχείρησή σας, σκεφτείτε την τελευταία φορά που αναζητήσατε κάτι στο Google. Πόσες σελίδες αποτελεσμάτων γυρίσατε;
Η “πικρή” αλήθεια είναι ότι το 32% των χρηστών κάνει κλικ στον πρώτο σύνδεσμο που θα του εμφανίσει η μηχανή αναζήτησης, ενώ το 75% περιορίζεται μόλις στα τρία πρώτα αποτελέσματα. Αυτό γίνεται αντιληπτό πως δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στα υπόλοιπα αποτελέσματα, από τη θέση 4 και κάτω, ώστε να κερδίσουν επισκεψιμότητα.
Μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική SEO βοηθά το περιεχόμενό σας και την ιστοσελίδα σας να “σκαρφαλώσει” στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Η εμφάνιση στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης δημιουργεί αξιοπιστία για το περιεχόμενό σας. Οι πελάτες σήμερα στρέφονται όλο και περισσότερο στην έρευνα μέσω διαδικτύου για τις αγορές τους. Και το σημαντικότερο, αναζητούν αυτές τις πληροφορίες όταν ακριβώς βρίσκονται στη φάση που θέλουν να αγοράσουν το προϊόν σας ή κάποιο συναφές προϊόν. Καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τον κύκλο αγορών, τα έσοδα και την απόδοση της επένδυσης σας (ROI).
Το κοινό σας δεν θα μπορεί να βρει το περιεχόμενο μάρκετινγκ που δημιουργείτε εάν δεν στοχεύσετε στην ανάπτυξη της SEO στρατηγικής σας. Όταν αξιοποιείτε τα δεδομένα SEO ως βασικό παράγοντα στις στρατηγικές μάρκετινγκ σας, ο ιστότοπός σας θα αναρριχηθεί στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και το περιεχόμενό σας θα προσεγγίζει το κοινό για το οποίο προορίζεται.
Για να βοηθήσετε το site σας να απογειωθεί επικοινωνήστε με τη FIERO για συμβουλές και πληροφορίες.